Sunday, November 29, 2009

I forgive you

wahai sahabat,
aku maafkan kau, walaupun aku tak tau ape masalanye
tapi aku tetap maafkan kau.

wahai sahabat,
maybe in the future kite akan berjumpe lagi
or mungkin tidak
be it jumpe or tak
kau tak perlu struggle carik aku just nak mintak maaf
sbb aku dah pun maafkan kau

wahai sahabat,
we had this conversation already
if one day we happen to hurt one another,
we promise that we'll get over the fight,
u can always come back to me,
jgn risau sbb aku akan sentiasa maafkan kau.

wahai sahabat,
hati ini terluka byk sgt kali,
terguris2 mcm daun rampai kena hiris,
tapi so long kau janji that u'll keep this friendship,
no u dont owe me an apology,
bcos i have already forgiven u.

wahai sahabat,
biar beribu titik hitam pun atas kertas putihku,
dan jua kertas putihmu,
kau tau, dan aku tau,
that hitam putih itu are nothing more than just 2 different colours,
that hitam putih itu akan pudar dan sebati menjadi satu colour yg kite same2 recognise,
that 10 tahun dari sekarang, hitam putih itu tak matter langsung,
that selain hitam putih, byk lagi colour lain..
cuma kau dan aku yg faham...
aku menilaimu bukan dari hitam atau putih itu,
jgn kau resah,
sbb aku dah pun memaafkanmu.

wahai sahabatku,
we dont have much time,
tapi aku doakan agar Allah kurniakan masa yg panjang in the future,
untuk kita preserve and share this beautiful friendship,

my dear friend,
these words might mean nothing to you,
but they mean the world to me,
for what it's worth,
i forgive u, and hope u accept my apology too.

Fateha

2 comments:

  1. part ni mean a lot to me!!!~

    wahai sahabatku,
    we dont have much time,
    tapi aku doakan agar Allah kurniakan masa yg panjang in the future,
    untuk kita preserve and share this beautiful friendship~

    ReplyDelete
  2. i forgive u..
    n plz forgive me..

    ReplyDelete