Friday, September 11, 2009

Senior assistang wardina..

Bersama postgrads, as one of the judges.

Kanak2 dan ibubapa kanak2 seronok mewarna.

Irfan: story telling competition. (observe bintang background tuh)


Kids: anticipating a story-telling session by Wardina=)

hari ni aku jadi senior assistant kak azam, merangkap wardina yang akan bercerita kepada kanak2 dunedin..alahai..nak tergelak pun ada.nak nanges pun ada. tak tau nak ckp mcm mana.yg penting ini sume sgt2 lawak.tadi aku n kak azam tergelak2 je while prepare slides. gaya kak azam yg sgt enthusiastic menyebabkan aku terlalu taksub gunting2 bintang. siap kena marah lagi dgn kak azam bcos semangat sgt tak tentu pasal.konon2 nak gantung2 bintang kat pokok.

"pokok pun takde!! tampal kat dinding sudey!" ujar wardina.

ok senyap lalu menggunting bintang dan mendengar arahan wardina..so now bintang dah siap! video dah download! dan kami bersemangat untuk pergi ke club sox dan menyampaikan cerita2 tauladan ini. harap2 takde la bapak2 org yg bertenggek nak dgr cite..segan okay..

arrgghh nak pakai baju ape nih???yg penting aku takmau pakai kasut pulp tu. psycho sakit. kenape la perempuan kena pakai kasut yg amat menyakitkan?aku tak kire..hari ni nak pakai baju kurung dgn kasut converse all star. biarlah tak vogue, asalkan selesa. after all, the only person i want to impress is myself..(gaya mendabik dada..astaghfirullahalazim, jgn sombong fateha...)

sekian.

1 comment: