Sunday, October 11, 2009

M.A.A.F

Sebagai manusia saya ada khilaf...
Dan mungkin at some stages, boleh menyakiti hati mana2 pihak. Tidak pernah bermaksud nak berbuat demikian, mungkin emosi keperempuanan saya yang kadang2 mendorong saya untuk bertindak di luar kawalan. Dan mungkin jugak estrogen dan progesterone level saya yg kadang2 fluctuate randomly which has a direct effect on my cognitive function. Mungkin juga insensitivity saya yg amat profound, yg most of the time menyebabkan saya tak pernah sedar bahawa ada pihak yg terluka.

Kepada pihak yang terluka atas tindakan reflex saya, saya ingin memohon setinggi-tinggi kemaafan. Saya hanya seorang manusia yg mempunyai 1001 kekurangan. My beloved friends, silalah beri teguran sekiranya saya salah. i can guarantee that i will try my best to take it and learn from my mistake.

Million apologies,

Fateha

No comments:

Post a Comment