Wednesday, October 7, 2009

Tikus keenam

tikus keenam is well underway. walaupun tak tertangkap2 lagi, i'm so anticipating it. mouse trap dah dipasang, peanut butter still byk lagi. i'm counting down the hours, counting up the days.....cepatla tikus mkn peanut butter tu!!!annoying la tgu lama2 ni.

setelah lama berkecimpung dalam arena penangkapan tikus, saya dah tak takut sgt dengan tikus. dulu cuak lompat2 dan tak sanggup nak tgk seblah mata pun. sekarang ni still jugak takut. geli geleman tahap gaban. tapi terpaksa gagahkan diri unclip the tikus into the toilet bowl. kalau tak nnt mayat dia reput dan baunya haruslah tidak comel. walaubagaimanapun, ini tidak melenyapkan hasrat saya untuk memiliki seorang suami yg tidak takut tikus, spider, lalat, kumbang, belalang, katak, ulat sampah , ulat beluncas, cacing, cicak, cicak, cicak dan cicak. kerana saya tidak sanggup, tidak mampu, tidak berupaya dan tidak kuasa nak berhadapan dengan situasi ngeri sedemikian rupa.

wahai tikus keenam(soon to be named) kalau kau tak dtg pun takpe kot. aku ni anticipate je lebih, nak buang takut. this 20th century patutnya ada teknologi mouse trap yg tak perlu buang2, just destroy it immediately into ashes pakai radiation ape patut. ala korang scientist kan terror...cipta je la.mcm susah sgt.duh~~

dah. nak tido. selamat beradu semua!!

Fateha

No comments:

Post a Comment